Bazar , Noyabr 3 2024
azenru
Home / Vakansiyalar / “Absheron Hotel Group” 3 vəzifə üzrə vakansiya elan edib – İŞ VAR

“Absheron Hotel Group” 3 vəzifə üzrə vakansiya elan edib – İŞ VAR

Absheron Hotel Group

 

“Absheron Hotel Group” İnzibati Köməkçi, Otaqların Paylaşdırılması üzrə Direktor və Satış Koordinatoru vəzifələrinə vakansiya elan edir:

 

İnzibati köməkçi (satış, marketinq və gəlir)

 İş barədə məlumat:

  • Bağlamaların, telefonların və ziyarətçilərin qəbulu və yönləndirilməsi
  • Yığıncaqların və randevuların təşkili və planlaşdırılması.
  • Əlaqə siyahılarını və məlumat bazasının idarəsi
  • Müntəzəm olaraq planlaşdırılmış hesabatların hazırlanmasında kömək
  • Dosyalama sistemini hazırlanması və idarə olunması
  • Səyahətlərin təşkili
  • Xərc hesabatlarının təqdim edilməsi
  • Qonaqlara və ticarət komandasına ümumi dəstək vermək.
  • Sual və istəkləri cavablandırmaqla məlumat verilməsi
  • Araşdırma və təqdimatların hazırlanması
  • Layihələrin paralel idarə edilməsi
  • Avadanlıqların işləkliyinə nəzarət: təmirə çağırış; avadanlıq ehtiyatlarının saxlanılması; yeni avadanlıq və texnikanın qiymətləndirilməsi.
  •  inventarın səviyyəsini müəyyən etmək üçün ehtiyatın yoxlanılması ilə təchizat inventarını aparmaq; lazımi təchizatı təyin etmək; təchizat üçün sifarişlərin yerləşdirilməsi və sürətləndirilməsi; Satış və marketinq üçün təchizatın alındığının təsdiqlənməsi
  • Lazımi nəticələrə nail olmaqla komanda səylərinə yardım
  • Dosyalama, yazma, nüsxələmə, skan və s. kimi inzibati vəzifələrin yerinə yetirilməsi.
  • Menecerlər üçün səyahətlərin orqanizasiyası
  •  Konfrans zallarının, zənglərin, otaqların, taksi, kuryer, otel və s. sifarişi
  • Kompüter və fiziki sənəd sistemlərinin qorunması.
  • Həssas məlumatların konfidensiyal şəkildə idarə edilməsi

Tələblər:

  • Azərbaycan, ingilis və rus dillərini bilmək.
  • Ofis idarəetmə sistemlərinin və prosedurlarının mükəmməl bilikləri.
  • Mükəmməl vaxt idarəçiliyi bacarığı, multitasking və işlərin prioritetləşdirilməsi bacarığı
  • Diqqətli olmaq və problemlərin optimal həllini bacarmaq
  • Əla yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları.
  • Güclü təşkilati və planlaşdırma bacarığı.
  • Sahədə və ya əlaqəli sahədə ən azı 2 illik təcrübə.

Son müraciət tarixi: 1 Noyabr, 2018-ci il

 

Otaqların paylaşdırılması üzrə direktor

 İş barədə məlumat:

3
  •  Otaqların paylaşdırılması  şöbəsinin bütün sahələrində təşkilati və inzibati funksiyaları koordinasiya etmək;
  • bütün müntəzəm və ani əməliyyat görüşlərində və strateji biznes planlarının hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Monitorinqi aparmaq üçün aylıq hesabat sisteminin yaradılması;
  • bütün qonaq şikayətlərini tez bir zamanda gözdən keçirilməsi və idarəsi
  • Otaqların paylaşdırılması şöbəsi altında bütün şöbələrin maliyyə fəaliyyətini yaxından izləmək;
  • Şöbənin büdcəsinə nəzarət
  • Problemli sahələri yaxşılaşdırmaq və düzəliş tədbirlərinin həyata keçirilməsinə yardım etmək üçün həllər təqdim etmək
  •  Gündəlik iş tələblərinə cavab vermək üçün kifayət qədər kadr hazırlığının təmin edilməsi;
  •  Front office və Təmizlik vəzifələrinə aktiv şəkildə personelin cəlb edilməsi və işə götürülməsi 
  • Front Desk tapşırıqlarına yardım etmək;
  • İnventarlaşdırma,lazımı  avadanlıqların təchizatı və çarşafların sifarişi;
  • Hotel Baş direktoru tərəfindən tələb olunan layihələrin vaxtında həyata keçirilməsi

Tələblər:

  •  5 il oxşar vəzifədə və otel əməliyyatlarında təcrübəyə malik olmaq
  • Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yaxşı bilmək(sözlü və yazılı).
  • Güclü təşkilati və liderlik bacarığı.
  • Bakalavr dərəcəsi üstünlük təşkil edir.

Son müraciət tarixi: 1 Noyabr, 2018-ci il

 

Satış Koordinatoru

İş barədə məlumat:

  •  Proqramların idarə olunması, mühüm sənədlərin verilməsi və müvafiq məlumatların çatdırılması ilə satış qrupunun koordinasiyası.
  •  Bütün sifarişlərin emalını dəqiqliklə və vaxtında idarə edilməs
  •  Təqdimat materiallarının və ya tədbirlərin hazırlanmasına və təşkilinə kömə
  •  Kreativlik və dəyişikliyə tez uyğunlaşma
  • Tədbir öncəsi müştəri görüşlərinə kömək etmək və lazım olduğu təqdirdə tədbirlər üçün hazır olmaq.
  • Müştəriyə hər zaman ən yüksək xidmət keyfiyyətini təmin etmək
  • Marketinq təşəbbüslərinə ideayaların verilməsi və cavabların monitorinqi
  • Sorğuların izlənilməsi və satış təkliflərinin hazırlanması

Tələblər:

  • Yüksək səviyyədə müştəri xidmətinin göstərilməsinə dair öhdəlik.
  • Azərbaycan, ingilis və rus dillərini çox yaxşı bilmə
  • Yerli bazar və turizm sahəsə barədə bilik
  • Təzyiq altında işləmək və son müddətlərə çatma bacarığı.

Son müraciət tarixi: 25 Oktyabr, 2018-ci il

 

Maraqlanan şəxslər öz CV-lərini, mövzu olaraq iş pozisiyasını qeyd edərək bu ünvana göndərə bilərlər: [email protected]

Qeyd edək ki, yalnız ilk mərhələni keçən şəxslərlə əlaqə saxlanılacaq.

Şərhlər

şərhlər

Check Also

Bakı-Naxçıvan-Bakı reysləri güclü duman səbəbindən həyata keçirilmir

Naxçıvan hava limanında güclü duman olduğundan Bakı-Naxçıvan-Bakı reysləri yerinə yetirilmir. Hava şəraiti normallaşan kimi, bütün …

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir